daar is ze weer - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu daar is ze weer - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu

daar is ze weer

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

14 September 2009 | Nepal, Pokhara

Zo daar is weer een nieuw verslag.

De afgelopen 4 dagen waren wij op trekking en in de bergen hebben ze geen internet.

nu heeft de laptop echter een bijna lege batterij dus morgen of zo volgt er wel een verslag.

groetjes danielle

• 14 September 2009 - 18:23

Mieke:

Hey meisjes,

Zat ik me helemaal te verheugen op een uitgebreid reisverslag van de afgelopen 4 dagen (ikke iedere keer kijken of er al weer mail was).... heb net even bij Nathalie gespiekt, klinkt gaaf die trekking, en Lhasa...!!! Wow voor jullie zeg (ben wel een beetje jaloers). Gave foto van die bergen, zie zonsopkomst was jullie gegund!!! Na al dat wandelen!!! Heel veel plezier.
    x Mieke.

• 14 September 2009 - 20:24

Viv:

Wat een mooie foto, ben benieuwd naar je verslag morgen.
    Groetjes aan je zus en nog veel plezier op jullie reis!