namaste, daar ben ik weer - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu namaste, daar ben ik weer - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu

namaste, daar ben ik weer

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

09 September 2009 | Nepal, Pokhara

Hallo,

Gisteren zijn we vanuit kathmandu met een klein mini busje vertrokken op weg naar pokhara.
De rit zou ongeveer 5 uur duren maar door een monsterfile, ongeluk en veel meer verkeer dan 2 jaar geleden hebben we er uiteindelijk bijna 9 uur over gedaan.
De route en het landschap waren echter prachtig dus heel erg was het niet.
Het enige minpuntje was dat de chauffeur erg slingert (om de kuilen heen) en op de rem moet voor een scooter die veel langzamer rijden...

Maar nu zijn we dan in het mooie, rustige pokhara.

Vandaag lekker op het gemak gedaan, en de school bezocht waar nathalie les gegeven heeft.
Er waren helaas bijna geen leerlingen en leraren omdat het vakantie is...
Santa, zij werkt helaas niet meer op school omdat ze 3 maanden geleden getrouwd is en nu in kathmandu woont.
De directeur nandalal die was er wel en 1 van zijn dochters ook.
Was leuk om die mensen te ontmoeten.

Vervolgens zijn we met de bus naar een mooie waterval geweest.
Nu stond er wel water in hihi.

Om tot slot van de dag een goed nat pak te krijgen, want vanaf een uur of 5 regent het al maar dat betekend dat we morgen de bergen zeer waarschijnlijk kunnen zien , joepie

Nu hapje eten en dan morgen weer meer.

voor de liefhebber van foto's zou ik zeggen www.nathaliemeert.waarbenjij.nu
staan er een paar op want uploaden gaat helaas niet zo heel snel

dikke kus en tot de volgende keer

• 09 September 2009 - 18:36

Viv:

Ben benieuwd of jullie morgen de bergen kunnen zien, ik zal voor jullie duimen :)

Ik ga zo even naar Nathalie waarbenjij om de foto`s te bekijken, ben benieuwd!

Liefs Viv

• 09 September 2009 - 20:02

Mama En Papa:

Goh dat er in Nepal ook file's zijn.
    De reistijd is eigenlijk niet van deze tijd, maar je had wel mooi de tijd om om je heen te kijken.
    Ook wij hopen dat het morgen dan helder weer is. Maak nog even een persoonlijke mail.
    Groetjes ma em pa.

• 11 September 2009 - 18:28

Mama En Papa:

Hoihoi Danielle.
    Wij zitten nu op Kos. Vanmiddag begon het met wat spetteren dat overging in regen. Wij zagen dat jullie geen niuws te melden hadden. Wij weten niet of er geen nieuws is of dat jullie niet in de gelegenheid waren om wat te melden. We horen net dat het weer morgen ook nog niet best zal zijn. Das jammer. Morgen de auto en dan naar de andere kant van het eiland. Groetjes mama en papa.

• 12 September 2009 - 11:18

Sabine:

Hej Danielle!!
    Geniet nog even lekker daar he!
    Leuk om te zien dat jij ook een www bijhoudt!
    Veel liefs en geef je mn vriendinnetje een knuffel van me?
    X

• 13 September 2009 - 12:28

Ine En Jacques:

hallo danielle en nathalie
    wat leuk om jullie reiservaringen te kunnen volgen we hoorden van bas dat jullie nu een tracking maken wat volgens feddo een geweldige belevenis is veel plezier
    gr i en j

• 17 September 2009 - 19:36

Joyce:

Hee vakantieganger!!

Zo te lezen heb je het goed naar je zin daar! :D Ben echt benieuwd naar de foto's! Leuk om de verhalen te lezen, heb net Natalie dr wie wat waar ook ff gelezen ;) Ben stiekem wel jaloers hoor ;)

Geniet er nog van en tot na de vakantie! (TS'er gaat tot nu toe goed ;))

Gr. Joyce