Back in the big city - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu Back in the big city - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu

Back in the big city

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

18 September 2009 | Nepal, Kathmandu

Zo gisteren zijn we wederom met de bus ( nu slechts 6 uurtjes) weer terug gekomen naar kathmandu.

Na even zoeken een goede slaapplaats gevonden en daarna een goede douche genomen.
Daar waren we na een lange stoffige dag wel aan toe.

Vervolgens konden we op pad om het lokale agentschap te vinden wat voor ons de tibet tour zou regelen.
Met de aanwijzingen die we hadden mee gekregen was dat redelijk makelijk.
En het scheelt dat mijn zussie de weg hier redelijk goed weet :)
Daar aangekomen, bleek dat we met een heel klein groepje gaan maar wel een dag later.

We vertrekken dus op zondag morgen en komen dan zondag de 27e in de middag terug.
Dit is zo gedaan omdat alle andere tours vol zaten en er geen vliegtuigstoelen meer beschikbaar waren.

Zondag heen en over land terug is helemaal goed, en ik ben zeker op tijd terug voor mijn vlucht van maandagmorgen.
Ze zorgen er zelfs voor dat mijn ticket bevestigd gaat worden omdat ik dat niet zelf kan doen.

dat we met een klein clubje gaan ( 7 waarschijnlijk) is voor nathalie ook wel erg prettig ;)

Maar we hebben nu wel een dag langer hier in kathmandu en dat is even omschakelen.
Het is hier zo veel drukker dan in pokhara, maar dat komt helemaal goed als we bedenken wat we in het vooruitzicht hebben :)

De verhalen over tibet zullen zeer waarschijnlijk volgen als ik weer thuis ben, dus voor nu

dikke kus daantje

En anders tot over een paar dagen wanuit tibet

  • 18 September 2009 - 16:51

    Viv:

    Heeel veel plezier voor jullie 2-tjes in Tibet, geniet met volle teugen.

    Ben benieuwd naar alle verhalen als je terug bent :) (en de foto`s natuurlijk)

    Groetjes aan je zussie, liefs Viv

  • 18 September 2009 - 20:02

    Papa En Mama.:

    Hoi Danielle en Nathalie. Geniet van je laatste week in Tibet en met je zussie. Liefs Papa en Mama.

  • 20 September 2009 - 13:32

    Tante Henny:

    Hoi Danielle
    Wij hopen dat je laatste week samen met Nathalie in Tibet brengt wat jullie ervan verwachten

  • 20 September 2009 - 17:47

    Mieke:

    Waarschijnlijk zijn jullie nu al in Tibet!! Lijkt me super gaaf, ik hoop dat jullie ervan genieten en geen last krijgen van de hoogte,
    x Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 9484

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 28 September 2009

afscheid van mijn zusje voor onbepaalde tijd

31 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

jordanie

03 September 2008 - 16 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: