daar ben ik wer - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu daar ben ik wer - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu

daar ben ik wer

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

07 September 2009 | Nepal, Kathmandu

namaste,

Zo onze 2e dag hebben we weer vol benut.
Vanmorgen lekker op tijd eruit om lekker bij de bakker te eten.
Vervolgens in een taxi gestapt naar budhnath voor de grootste stupa van Nepal.
Na een kamikaze rit door de stap kwamen aan in helaas de regen.
Maar wederom had dat tot gevolg dat er bijna geen toeristen waren.
Nadat we eenmaal rond waren gelopen scheen zelfs de zon en moesten we oppassen voor verbranding.
Maar zoals nathalie al had gezegd het is er echt prachtig.

Daarna te voet door naar pashupatina ( spelling kan fout zijn ;))een hindu tempel.
Wederom de grootste van nepal, maar hier mogen wij als niet hinhu niet naar binnen.

Wel mochten we kijken hoe er aan de waterkant mensen gecremeerd worden om vervolgens in de rivier weg te voeren.
Dit vond ik wel erg bizzar, bij de mensen hun laatste afscheidsmomnet zijn.
En nog veel meer vreemden.

Nu lekker een boekkie lezen en mijn verhaal op de site zetten onder het gemak van gratis internet en mijn zussie haar laptop :)

Morgen gaan we met de bus op pad naar Pokhara.....
Ben reuze benieuwd naar wat ik daar weer ga zien,beleven en meemaken

x daantje

• 07 September 2009 - 19:30

Papa En Mama:

Hoi Danielle wat hebben jullie al veel gezien in 2dagen tijd. Nou van het ritueel van een overledenen lijkt me ook geen pretje, dan gaat het in Nederland toch anders, maar het komt wel op hetzelfde neer.Dan zie ook liever die tempels.Naar Pokhara is een lange zit in de bus, maar wel de mooie bergen, Laat het maar over je heen komen, en lekker genieten met je Zusje. Dikke kus Papa en Mama

• 09 September 2009 - 05:57

Mieke:

Nou meiden, ik ben ook benieuwd wat jullie weer gaan zien beleven en meemaken, veel plezier in Pokera en omgeving. Geniet !!!! x Mieke.

• 09 September 2009 - 18:32

Viv:

Handig he zo`n laptop ;)

Ben je al een beetje gewend aan alle geluiden en drukte?