Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

04 September 2009 | Nederland, Mierlo

Hoi allemaal!!

Deze keer zal het wel lukken om berichten hier achter te laten voor de mensen thuis want in azie zijn meer dan genoeg mogelijkheden om van het internet gebruik te maken.

Zo ik ben er helemaal klaar voor.
De rugzak die ik van bas heb geleent staat klaar in de gang...
En Bas is na zijn werk :(

Maar al het mooie wat voor mij ligt dat heb ik nog tegoed :)

Ik heb er in ieder geval veel zin in en heb met mezelf afgesproken dat ik er lekker van ga genieten.

Het volgende bericht zal dan ook redelijk snel volgen vanaf de andere kant van de wereld.

Voor nu een dikke kus

  • 04 September 2009 - 19:35

    Papa En Mama:

    Hoi Danielle en Nathalie het was weer gelukt om op tijd op schiphol te zijn.Nog op ons gemak wat gedronken, maar dan het moment van het afscheid.Nu maar lekker samen genieten en we houden de website in de gaten. Knuffel Pa en Ma.

  • 06 September 2009 - 11:33

    Papa En Mama:

    Hoi Danielle en Nathalie Als je dit leest Danielle ben je al een paar dagen in Nepal.Via de 2 sms berichten zijn jullie goed aan gekomen en al veel ondernomen.Ik begrijp dat onze 2 sms jes jou niet bereiken.Papa heeft erook 1 gestuurd en ik heb Bas gebeld die had niets ontvangen. die stuurt 1 sms naarjou.Als je niets krijgt dan weet je hoe het zit. dan kijken we op je webpagina of ontvangen ze wel van jou. Nou meiden lekker genieten van al dat moois daar.Knuffel Pa en Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 9490

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 28 September 2009

afscheid van mijn zusje voor onbepaalde tijd

31 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

jordanie

03 September 2008 - 16 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: