het is bijna voorbij - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu het is bijna voorbij - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu

het is bijna voorbij

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

15 September 2008 | Ecuador, Quito


Zo nog een keer ben ik daar dan.

We zijn nu weer in quito en hebben de jungle achter ons gelaten.
Wat ik daar allemaal beleefd heb vertel ik pas als ik ovemorgen weer thuis ben.

dadelijk nog even eten met zijn allen dan dan morgen om half 6 op om naar het vliegveld te vertrekken.

Tot over een paar uurtjes

adios daantje

  • 16 September 2008 - 18:20

    Yvonne:

    Dan hoop ik dat je een goede reis achter de rug hebt en zeg alvast " welkom thuis "....
    Je maakt het wel spannend hoor !

  • 16 September 2008 - 19:31

    Viv:

    Wanneer kom je precies weer thuis in Mierlo?
    Ben zooo benieuwd naar je foto`s en verhalen :)
    Hopelijk hebben jullie het heel leuk gehad!

    Groetjes

  • 16 September 2008 - 19:46

    Dimitri:

    jammer maar.
    hoop dat je genoot hebt zie je later

  • 16 September 2008 - 20:19

    Bobje:

    hey meiden. jullie vakantie zit er helaas erop he. maar die 15 dagen die jullie genoten hebben nemen ze jullie niet meer af hahaha. ik wens jullie alvast een hele goede reis terug.
    groetjes bobje

  • 17 September 2008 - 05:47

    Nathalie:

    Er is een tijd van komen en een tijd van gaan... jammer zeg dat de tijd van gaan gekomen is...
    Je hebt het volgens mij wel erg fijn gehad.. Ben benieuwd!!!
    Hopelijk gaat de reis ook goed en komt je bagaga (met een souvenier voor je zussie.... hihihi...) goed aan!
    Luv you!
    Dikke x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2008

het is bijna voorbij

12 September 2008

nog meer mooie dingen beleefd

10 September 2008

ola

08 September 2008

zo daar ben ik weer

04 September 2008

ik ben er
Danielle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 9484

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 28 September 2009

afscheid van mijn zusje voor onbepaalde tijd

31 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

jordanie

03 September 2008 - 16 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: