ik ben er - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu ik ben er - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu

ik ben er

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

04 September 2008 | Ecuador, Quito

hoi allemaal,

Na 15 uur onderweg te zijn geweest waren we vanmorgen mooi volgens schema in Quito!
De tussenstop op Bonnaire was een uurtje en het vliegveld was zo groot dat er 2 vliegtuigen konden landen.
De 2e tussenstop was wederom een uurtje maar toen mochten we het vliegtuig helaas niet verlaten.
Rond 8 uur vanmorgen (tijdsverschil is 7 uur vroeger dan bij jullie) waren we dan op Quito. We hebben ons onderweg goed vermaakt met film en spelletjes, ja luxe vliegtuig!

De douane waren we zo door en de koffers lagen toen al op de band op ons te wachten.

Door naar de groep en meteen lekker naar het hotel voor een douche waarna we rond 11 uur op pad gingen voor de stadstour.
We hebbenn al mooi wat kerken en de kathedraal gezien, het 30 meter hoge maria beeld hebben we onder gestaan en we hebben de wzcht bij het parlemenstgebouw even op de proef gesteld.

Nu is het hier 4 uur en hebben we even tijd om te relaxen maar dat doen we niet want dan worden we niet op tijd wakker en slapen we vannacht niet.

Straks lekker eten en dan morgen naar de evenaar....
Even op noord en zuid tegelijkertijd staan, ben benieuwd.

En dan voor zaterdag staat de vulkaan op het programma, klimmen naar 4800 meter en dan als we puf hebben op de mountainbike naar beneden.

En dan volgt er waarschijnlijk pas weer bericht.
Voor nu we hebben het goed en gaan lekker genieten

• 06 September 2008 - 12:29

Mama En Papa:

Hoi eerste mail ontvangen.
    Mama sms,je gemist zag het de volgende dag pas.
    Nu dit gelezen en geprint.
    Fijn dat het tot op heden vlekenloos verloopt.
    Geniet er met volle teugen van.
    Veel plezier, we volgen jullie. Doei

• 07 September 2008 - 10:05

Maria Mulder:

Hoi allebei,
    en dat doet maar: eventjes een vliegtuigje pikken, kerkjes bekijken, op die evenaar staan, naar de top en ook nog genieten. Wel luxe , hoor!
    Maar goed, pak mee, pak mee. Jullie zullen dit nooit meer vergeten.
    Groetjes,
    Maria.

• 07 September 2008 - 17:30

Meert Pa En Ma.:

Hoi Danielle en Mieke hoe is het met mountainbiken gegaan.en ben je naar de berghut geweest op 4500 meter.Zoja had je open weer.Nou geniet van de mooie treinreis en de indianen. Lekker genieten hier is het regenachtig Ook de groetjes van Jan en Willy en Pa en Ma Kusjes

• 07 September 2008 - 17:30

Meert Pa En Ma.:

• 08 September 2008 - 15:37

Je Zussie:

Haai lief zussie
    Had je berichtje op hyves al gezien en nu deze! :)
    Fijn dat het vliegen enzo allemaal goed is gegaan en dat je koffer ook mee was.. hihi
    Heb je de truc gedaan met het water dat andersom wegstroomt in het putje op het noordelijke en zuidelijke halfrond? lijkt me wel grappig eigenlijk
    Beetje leuke groep? Hope so
    Nou, have so much fun, enjoy en luv you!

• 08 September 2008 - 20:36

Jochem:

Klinkt allemaal heel erg mooi en spannend wat jullie gaan doen, veel plezier in ieder geval en ik ben benieuwd naar je volgende berichtje
    grtz Jochem