ola - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu ola - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Danielle Ham-Meert - WaarBenJij.nu

ola

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

10 September 2008 | Ecuador, Baños

ola allemaal,

Daar ben ik dan nog een keertje.

Gisteren hebben we dan wederom de moutainbike ten handen genomen om lekker te gaan fietsen. Deze fietsen waren beter dan die we op de cotapaxi hadden maar nu hadden we iets minder weer. Hier in banos moet het theoritsch subtropisch zijn maar het lijkt meer op nederland.
Nadat we de eerste stop hadden gemaakt begon het dicht te trekken, en bij de 2e stop, waar je kon bungy jumpen (1 van de groep deed dat) hebben we nog mooi weer maar dan begint het toch een beetje te druppelen....
De 3e stop waar we met een soort van open gondel naar de overkant kunnen om een mooi beeld op de waterval te krijgen is nevelig en dan begint het het laatste half uur te regenen.
We komen dan ook allemaal drijf nat aan bij de eind stop.
Maar daar kunnen we nog mooi naar benieden lopen om een nog mooiere waterval te zien dan diegene die we tot nu toe gezien hebben en niets is minder waar.
Na weer omhoog te zijn geklouterd gaan we luchen om tot slot in een open truck als schaapjes terug te worden gereden naar ons hotel.
lekker heet douchen en dan is ook deze dag na het diner weer voorbij.

Vandaag stond raften op het programma een catogerie 3!!!
En dat was ook super.
We zaten met 5 en 4 in een boot en zijn heel aangekomen bij het eindpunt.
Van begin tot eind in 1 keer door en dat was ongeveer 1,5 uur.
Een snelle tijd, joepie.
De middag hadden we dan wederom vrij te besteden en dat is wel lekker alleen het weer is ook vandaag niet super, hopelijk wordt het de komende dagen beter.

Morgen gaan we richting otavalo en dan volgt er wel weer een bericht.

adios daantje

• 10 September 2008 - 22:06

Afke:

Hey Daan! Fijn dat je zo aan het genieten bent! ben benieuwd naar de verhalen, wij hebben fijn gestept vanavond. Matthijs heeft ons weer laten zweten ;-)
    kus afke

• 11 September 2008 - 06:57

Naath:

Ola
    Tof zo'n foto in mijn mailbox.. JIPPIE
    Is echt ontzettend mooi! Fijn joh
    Ziet er spectaculair, maar wel koud.. brrr.. uit.. hihi
    Ik ga duimen voor mooi weer!
    Geniet ze nog daar, lekker eten en greetz aan Mieke
    Kussss

• 11 September 2008 - 15:46

Bobje:

hoi hoi
    ik het ziet er mooi uit op de foto, en ik heb ook jou verslag gelezen.
    nou jullie hebben dus goed naar jullie zin haha. ga maar lekker verder met het genieten van jullie vakantie.ik hoor of lees het wel weer. toy toy groetjes bobje.

• 11 September 2008 - 19:23

Rozell:

Wauw wat een activiteiten zeg...STOER!ziet er goed uit, geniet lekker verder.groetjes

• 11 September 2008 - 20:23

W.hoppermans:

Wat hebben jullie zo te lezen een super gave vakantie met heel veel sportieve elementen. Geniet er nog heerlijk van dan doen wij dat hier van jouw verslagen.
    Groetjes
    Jan en Willy Hoppermans

• 12 September 2008 - 20:51

Pa En Ma.:

Hoi Daniëlle.

Je maakt wat mee. Het lijkt ons wel erg gaaf.
    Nog heftig geraft, was wel wat anders dan in Zoetermeer. Nu had je een mooie tijd neergezet.
    Nog lekker genieten van de vakantie die nog rest.
    Liefs pa en ma.